درسهای گرافیک 2 و مبا حث ویژه
وبلاگ دانشجویان کارشناسی نرم افزار
اطلاع رسانی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, :: 23:21 :: نويسنده : قاسم عباسی

با سلام

دوستان و همکلاسی های عزیز

با توجه به اینکه تمرینات کارگاهی و تحقیقات آخر فصل دروس  گرافیک و مباحث ویژه بسیار حجیم و وقت گیر هستند .. لذا چاره ای به نظر نمی رسد جز اینکه  با همکاری یکدیگر این مشکل را از پیش پا برداریم . لذا اینجانب آماده همکاری با دوستان جهت برطرف کردن این مشکل می باشم ...

من پیشنهاد می کنم ....که تحقیقات و تمرینان مربوطه را بین دوستان تقسیم کنیم و هرکسی بخش کوچکی از آن را انجام داده و در اختیار یکدیگر قرار دهیم .... چاره ای جز این هم به نظر نمی رسد ..... به قول آقای پولادخان  انجام این تمرینات به خودی خود نیازمند تلاشی برابر با 12 واحد درسی می باشد ....

پس دوستان هرکسی می تواندبه صورت کامنت در همین پست اعلام آمادگی نموده و پس از تایید آن را انجام دهد .... و در پایان تمام پاسخ ها در اختیار کسانی که مشارکت داشته اند قرار خواهد گرفت ....

منتظرم سعی کنید سریعا جواب دهید من به عنوان اولین نفر انجام تمرینات و تحقیقات فصل یک از کتاب گرافیک  را بر عهده می گیرم و منتظر شما دوستان هستم که مشارکت کنید ....

در ضمن مطابق صحبت هایی که من با همکلاسی ها داشتم قرار شد تمرینات و تحقیقات درس مباحث ویژه را خانم ها و درس گرافیک را آقایان انجام دهند و با یکدیگر به اشتراک گذارند .

 

  1. قاسم عباسی      گرافیک             فصل 1       تمرینات کارگاهی          تحقیقی پژوهشی           دانلود

 



نظرات شما عزیزان:

@lirez@
ساعت0:20---19 آبان 1392
مرسی آقای عباسی
پاسخ: قابلی نداشت ... امیدوارم که بقیه دوستان هم وارد عمل بشوند و تمرینات را هرچه زودتر تکمیل کنیم ..


ali reza
ساعت0:17---19 آبان 1392
مرسی آقای عباسی
پاسخ: قابلی نداشت ... امیدوارم که بقیه دوستان هم وارد عمل بشوند و تمرینات را هرچه زودتر تکمیل کنیم ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید